Ši prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka yra parengta pagal Prekių pirkimo–pardavimo taisykles ir laikoma jas paaiškinančiu ir (ar) papildančiu dokumentu. Pirkėjai su taisyklėmis susipažįsta pateikdami užsakymą.
Prekių pristatymo tvarka:
- Gavus prekės užsakymą ir už jį apmokėjus, prekė yra pristatoma per 1-2 darbo dienas (išimtinais atvejais terminas gali būti ilgesnis apie tai informavus pirkėją).
- Tais atvejais, kai užsakomos prekės sandėlyje nėra, jos pristatomos per 4 savaites po užsakymo apmokėjimo. Apie konkretų terminas pirkėjas yra informuojamas iš anksto.
- Prekės pristatomos Lietuvoje. Pagal atskirą susitarimą prekės gali būti pristatomos ir į kitas Europos valstybes.
- Prekių pristatymas vykdomas vienu iš pirkėjo pasirinktu būdu:
- prekės pristatymas į namus;
- prekės atsiėmimas pardavėjo parduotuvėje.
- Prekių pristatymas vyksta darbo dienomis darbo valandomis.
- Apie prekės pristatymą ir atsiėmimą pirkėjas informuojamas el. Paštu.
- Prekių pristatymas perkant iki 30 EUR kainuoja 5 Eur, perkantiems už 30 EUR ir daugiau – pristatymas nemokamas.
- Siuntos pristatymui į Kuršių Neriją taikomas papildomas 30 EUR mokestis.
Internetu įsigytų tinkamos kokybės prekių grąžinimo sąlygos:
- Pirkėjas turite teisę per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų atsisakyti sudarytos pirkimo – pardavimo sutarties ir grąžinti arba pakeisti įsigytą tinkamos kokybės prekę.
Norėdamas pasinaudoti šia teise, pirkėjas ne vėliau nei per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kurią pirkėjas priima užsakytą prekę:
- pateikia pardavėjui el. paštu eshop@grifus.lt laisvos formos prašymą dėl prekės grąžinimo ar jos pakeitimo;
- kartu su prašymu pateikia prekės apmokėjimą patvirtinančio dokumento (PVM sąskaitos faktūros ar mokėjimo operacijos išrašo) kopiją.
- Pirkėjas, pateikęs prašymą dėl prekės grąžinimo ar pakeitimo, nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prašymo pateikimo pardavėjui dienos, savo sąskaita išsiunčia arba perduoti grąžinamas prekes pardavėjui. Pirkėjui tenka visos tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos (pvz., pristatymo per paštomatus išlaidos).
- Pirkėjo grąžinama prekė turi būti:
- nesugadinta;
- originalioje tvarkingoje pakuotėje (su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei pilnos komplektacijos, su visais priedais kaip ji buvo parduota, su instrukcija ir garantijos dokumentu (jeigu toks buvo pateiktas kartu su preke);
- nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
- Pinigai pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo grąžintinos prekės pristatymo pardavėjui dienos.
- Pardavėjas nepriima grąžintinų prekių:
- kurios buvo pagamintos pagal specialius pirkėjo nurodymus, t. y. prekių, kurios nebuvo iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, neatsižvelgiant į tai, ar prekės pradėtos gaminti, ar ne, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos pirkėjo asmeninėms reikmėms;
- supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
- kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais.
Internetu įsigytų netinkamos kokybės prekių grąžinimo sąlygos:
- Tuo atveju, kai Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekę arba prekės netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu, kuris buvo prekės pirkimo metu, ar neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms, pirkėjas gali grąžinti prekę ir reikalauti pardavėjo:
- neatlygintinai per protingą terminą pašalinti prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
- atitinkamai sumažinti prekės kainą;
- pakeisti prekę analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl pirkėjo kaltės;
- grąžinti už prekę sumokėtą kainą ir atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, kai netinkamos kokybės prekės pardavimas yra esminis pirkimo – pardavimo sutarties pažeidimas;
- vienašališkai nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį, išskyrus atvejus, kai prekės trūkumas yra mažareikšmis, ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą.
- Pirkėjas, norėdamas realizuoti vieną iš aukščiau nurodytų teisių, turi:
- pateikti pardavėjui el. paštu eshop@grifus.lt laisvos formos prašymą (pretenziją) dėl netinkamos kokybės prekės grąžinimo ir nurodyti savo pasirinktą teisių gynimo būdą;
- kartu su prašymu pateikti pardavėjui prekės apmokėjimą patvirtinančio dokumento (PVM sąskaitos faktūros ar mokėjimo operacijos išrašo) kopiją.
- Jeigu pirkėjas pasirenka, kad netinkamos kokybės prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, pardavėjas, patvirtinęs, jog pirkėjui pristatyta prekė yra nekokybiška, per 7 (septynias) darbo dienas pakeičia nekokybišką prekę tinkama preke. Tokiu atveju pakartotinio pristatymo pirkėjui išlaidas apmoka pardavėjas.
- Pirkėjui pinigai už netinkamos kokybės prekę yra grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai pardavėjas gauna pirkėjo pranešimą apie netinkamos kokybės prekę, o jei prekė pirkėjo nėra grąžinta pardavėjui, šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo prekės grąžinimo pardavėjui dienos.
- Pretenziją dėl netinkamos kokybės prekės pirkėjas gali pareikšti per 2 (dviejų) metų laikotarpį nuo prekės gavimo dienos. Tačiau pirkėjas privalo pranešti pardavėjui apie prekės kokybės reikalavimų neatitiktį ne vėliau kaip per 3 (tris) mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos.
________________